A termék címkézés jövője - perszonalizált marketing

A digitális nyomtatási technológia kihasználásával a termékek egyedivé tehetők, és így erőteljes márkaelkötelezettséget és megtérülést eredményeznek. A polcokon lévő termékek esetében ez a stratégia újradefiniálja a termékmarketinget és igazodik az egyediség iránti növekvő fogyasztói igényekhez is.

A személyre szabás ereje

A marketingkampányok mögötti „miért” és „hogyan” célja a befektetés megtérülésének (ROI) növelése a fogyasztói igények megértésével és olyan kampányok kidolgozásával, amelyek személyes szinten rezonálnak. 

A digitális nyomtatás ennek a marketingforradalomnak az élvonalában áll, mert képes egyénit előállítani gyorsan, változó grafikával és egyenletes színminőséggel. 

A digitális nyomtatással a márkák személyre szabott élményeket hozhatnak létre, amelyek alapvetően befolyásolják a fogyasztói magatartást – elsősorban a fiatalabb generáció igényli egyre inkább a személyre szabott, perszonalizált élményt.

A Cadbury élelmiszeripari cég Premier liga szurkolóknak készített csokoládé változatai
A perszonalizált élmény iránti érdeklődés a 55+ éves, 35-55 éves, 25-35 éves és 25 év alatti korcsoportokban

A perszonalizáció számokban

Az értékesítés növekedésének 68% -os növekedése a személyre szabott címkéket használó kampány első két hetében? 

Tapasztalatok alapján az értékesítés és a megtérülés is 2x-ére növekedett a perszonalizált címke kampányok alatt!

Az ügyfelek elkötelezettségét, lojalitását is növeli, mivel a fogyasztók egyre inkább előnyben részesítik azokat a termékeket, amelyek tükrözik egyéni preferenciáikat és értékeiket.

Egy litván ásványvíz gyártó példája

Egy globális instant kávé gyártó példája

Esettanulmány

A fenntarthatóság a HP digitális nyomtatási innovációjának másik sarokköve. A technológia lehetővé teszi a márkák számára, hogy csak azt állítsák elő, amire szükség van, jelentősen csökkentve a hulladékot és a tömeggyártáshoz kapcsolódó szénlábnyomot. A fenntartható gyakorlatok alkalmazásával a márkák nemcsak a környezettudatos fogyasztókat vonzzák, hanem hozzájárulnak az ökológiai felelősségvállalás felé vezető nagyobb globális mozgalomhoz is. Ez a fenntarthatósággal való összehangolás nemcsak a márka imázsát erősíti, hanem támogatja a hosszú távú jövedelmezőséget és a feltörekvő szabályozási szabványoknak való megfelelést is.

A jövő útja

A HP továbbra is befektet olyan innovációs műhelyekbe és együttműködésekbe, amelyek előmozdítják a márkát és a fenntarthatósági kezdeményezéseket. Ezek a műhelyek nemcsak a kreatív ötletek agytrösztjeiként szolgálnak, hanem inkubátorként is szolgálnak ezen ötletek gyors piaci bevezetéséhez, drasztikusan csökkentve a koncepciótól a fogyasztóig eltelt időt.

A személyre szabásra, a fenntarthatóságra és a sebességre összpontosítva a HP nemcsak a jelenlegi piaci igényeket elégíti ki, hanem előre jelzi a jövőbeli trendeket is, kikövezve az utat a márkák számára, hogy sikeresek legyenek a versenyképes és folyamatosan változó környezetben.

Itt tedd fel kérdésed vagy kérj ajánlatot!

Azért, hogy nyugalommal rendelj, adott cikk első rendelésekor biztosítjuk a cseregarancia lehetőségét (értékhatárhoz kötve, de nem csak minőségi kifogás esetén), azaz ha valamiért nem felel meg az először rendelt tétel, akkor kicseréljük. 

Kérj díjmentes konzultációt, hogy együtt találjuk meg a számodra legjobb megoldást!

Hatékony címkézés kis és középvállalkozások számára

Hatékony címkézés kis és középvállalkozások számára

Kisvállalkozás tulajdonosaként tudod, hogy minden fillér számít, és a műveletek…

Mikor lamináljuk és mikor lakkozzuk címkéinket

Mikor lamináljuk és mikor lakkozzuk címkéinket

A felületnemesítési technikák elengedhetetlenek a termék megfelelő használatra való felkészítéséhez,…