A termék címkézés jövője - perszonalizált marketing

A digitális nyomtatási technológia kihasználásával a termékek egyedivé tehetők, és így erőteljes márkaelkötelezettséget és megtérülést eredményeznek. A polcokon lévő termékek esetében ez a stratégia újradefiniálja a termékmarketinget és igazodik az egyediség iránti növekvő fogyasztói igényekhez is.

A személyre szabás ereje

A marketingkampányok mögötti „miért” és „hogyan” célja a befektetés megtérülésének (ROI) növelése a fogyasztói igények megértésével és olyan kampányok kidolgozásával, amelyek személyes szinten rezonálnak. 

A digitális nyomtatás ennek a marketingforradalomnak az élvonalában áll, mert képes egyénit előállítani gyorsan, változó grafikával és egyenletes színminőséggel. 

A digitális nyomtatással a márkák személyre szabott élményeket hozhatnak létre, amelyek alapvetően befolyásolják a fogyasztói magatartást – elsősorban a fiatalabb generáció igényli egyre inkább a személyre szabott, perszonalizált élményt.

Bejegyzésünk a HP Brand Innovation Services segítségével készült és velük együtt további tanácsadásban is segítünk, amennyiben mélyebben érdekel, hogyan lehet a digitális nyomda-technológiát és a marketing perszonalizációt ötvözve márka értéket növelni.  

Termék címke digitális változatok
A Cadbury élelmiszeripari cég Premier liga szurkolóknak készített csokoládé változatai
BCL Előre gondolkozunk
A perszonalizált élmény iránti érdeklődés a 55+ éves, 35-55 éves, 25-35 éves és 25 év alatti korcsoportokban

A perszonalizáció számokban

Az értékesítés növekedésének 68% -os növekedése a személyre szabott címkéket használó kampány első két hetében? 

Tapasztalatok alapján az értékesítés és a megtérülés is kétszeresére növekedett a perszonalizált címke kampányok alatt!

Az ügyfelek elkötelezettségét, lojalitását is növeli, mivel a fogyasztók egyre inkább előnyben részesítik azokat a termékeket, amelyek tükrözik egyéni preferenciáikat és értékeiket.

BCL Előre gondolkozunk

Egy ásványvíz gyártó példája

Termék címke digitális címke etikett

Egy instant kávé gyártó példája

Termék címke

Itt tedd fel kérdésed a fenti szolgáltatással kapcsolatban!

Kérj díjmentes konzultációt, hogy együtt találjuk meg a számodra legjobb megoldást!