A digitális nyomtatási technológia kihasználásával a termékek egyedivé tehetők, és így erőteljes márkaelkötelezettséget és megtérülést eredményeznek. A polcokon lévő termékek esetében ez a stratégia újradefiniálja a termékmarketinget és igazodik az egyediség iránti növekvő fogyasztói igényekhez is.
A marketingkampányok mögötti „miért” és „hogyan” célja a befektetés megtérülésének (ROI) növelése a fogyasztói igények megértésével és olyan kampányok kidolgozásával, amelyek személyes szinten rezonálnak.
A digitális nyomtatás ennek a marketingforradalomnak az élvonalában áll, mert képes egyénit előállítani gyorsan, változó grafikával és egyenletes színminőséggel.
A digitális nyomtatással a márkák személyre szabott élményeket hozhatnak létre, amelyek alapvetően befolyásolják a fogyasztói magatartást – elsősorban a fiatalabb generáció igényli egyre inkább a személyre szabott, perszonalizált élményt.
Bejegyzésünk a HP Brand Innovation Services segítségével készült és velük együtt további tanácsadásban is segítünk, amennyiben mélyebben érdekel, hogyan lehet a digitális nyomda-technológiát és a marketing perszonalizációt ötvözve márka értéket növelni.
Az értékesítés növekedésének 68% -os növekedése a személyre szabott címkéket használó kampány első két hetében?
Tapasztalatok alapján az értékesítés és a megtérülés is kétszeresére növekedett a perszonalizált címke kampányok alatt!
Az ügyfelek elkötelezettségét, lojalitását is növeli, mivel a fogyasztók egyre inkább előnyben részesítik azokat a termékeket, amelyek tükrözik egyéni preferenciáikat és értékeiket.
Kérj díjmentes konzultációt, hogy együtt találjuk meg a számodra legjobb megoldást!